Дочка Мадонни стала новим обличчям Marc Jacobs

Середа, 17 Лютого 2021 By Адмін Off

Лурдес “Лола” Леон – дочка естрадної ікони Мадонни – стала новим обличчям кампанії “Весна 2021 року” бренду Marc Jacobs. Яскраві тони, ексцентричність та максималізм – візитівка колекції.

Американський лейбл оголосив про співпрацю із донькою Мадонни, випустивши кілька нових образів із колекції аксесуарів. Лурдес тут – мрія максималіста. Вона в квітковому образі, із різнокольоровими шкарпетками до коліна та місткою салатовою ToteBag. 

Фотографії переосмислюють попередні, більш грайливі кампанії Марка Джейкобса із 90-х. Згідно з короткою заявою бренду, на зйомку надихнула “еклектика та індивідуальний підхід до особистого стилю”. Адже власний стиль 24-річної Лурдес настільки ж гучний та вигадливий.

Лурдес Леон у 2019 році дебютувала у відео для весняної колекції Miu Miu. Відтоді вона з’явилася в ряді елітних колаборацій вуличного одягу, включаючи Jean-Paul Gaultier x Supreme та Parade x Juicy Couture. Цього січня виступила режисером і знялась у відео для капсульної колекції Stella McCartney x Adidas.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Marc Jacobs (@marcjacobs)

Раніше ми писали про презентацію нової чоловічої колекції осінь/зима 2021 розкішного дому моди Céline. Відеошоу зняли у одному із замків Франції. Воно розповідає про сучасних підлітків-лицарів та їх естетику, кадри насичені духом бунтарства, молодості та розкоші.

Рекомендовані статті