У Києві пройшла церемонія нагородження кращих блогерів країни

Вівторок, 21 Вересня 2021 By Адмін Off

У столиці відбулася перша щорічна церемонія нагородження за досягнення в блогосфері National Bloggers Awards, запроваджена лідерами ринку інфлюенсер -маркетингу – WhyNot? Enot. Переможців визначили в 25-ти блогерських номінаціях.

Вечір 13 вересня був відзначений знаковою подією в житті української блогосфери. У головному залі готелю Fairmont Grand Hotel відбулася грандіозна церемонія нагородження новою премією року – Національною премією Bloggers. На урочистому відкритті зустрілись найвпливовіші блогери України, які ведуть свою діяльність на платформах Instagram, TikTok та YouTube. Гостями події стали і засновники порталу VibeMe Орест Мурій та Тетяна Мурій (Ніколенко).

Церемонії передували два етапи голосування, під час яких члени журі, у складі якого були представники світу маркетингу, реклами та PR, визначили переможців у 25-ти номінаціях. Опісля – стартував етап активного глядацького голосування. За дотриманням правил голосування слідкувала компанія HLB Україна, яка є членом міжнародної мережі HLB з центральним офісом у Лондоні.

«Незважаючи на те, що учасників були багато і всі вони були достатньо сильними у своїх областях, – говорить засновник премії та агентства WhyNot? Enot Євгений Таллер, – номінації були розподілені практично одноголосно. Ми раді, що створили премію, яка дозволяє відзначити кращих з кращих і стимулювати розвиток блогінгу в Україні».

Головні відзнаки премії – блогер і блогерка року – отримали Нікіта Добринін і Таня Парфільєва. Це категорії, в які потрапляють впливові блогери, що активно розвивають канали мінімум на двох платформах.

Зіркова лідерка думок Надя Дорофєєва отримала статуетки одразу у двох категоріях: «Медіаблогер 2021 року» та «ТікТок Стар 2021 року». Три премії дістались відомому телеведучому та блогеру Антону Птушкіну.

У цілому нагороди в номінаціях розподілилися наступним чином:

«Блогер 2021 року», Нікіта Добринін
«Блогерка 2021 року», Таня Парфільєва

Instagram:
«Медіаблогер 2021 року», Надя Дорофєєва
«Мама блогерка 2021 року», Крістіна Шаркаді
«Beauty блогер 2021 року», Ліза Краснова
«Z блогер 2021 року», Пупсі Кіра
«Кращий розважальний блог 2021 року», Антон Скуратов
«Lifestyle блогер 2021 року», Сабіна Мусіна
«Travel блогер 2021 року», Антон Птушкін
«Rising star 2021 року», Луладжа Олеговна
«Лучший visual блог 2021 року», Саша Чистова
«Food блогер 2021 року», Євгеній Клопотенко
«Бізнес-блогер 2021 року», Лєра Бородіна
«Fashion блогер 2021 року», Аліна Френдій
«Мікроінфлюенсер 2021 року», Марк Лівін

YouTube:
«Пародія 2021 року», Чоткий Паца
«Шоу 2021 року», Мафія (Педан може)
«Інтерв’юер 2021 року», Екзамен (Маша Єфросініна)
«Travel блогер 2021 року», Антон Птушкін
«YouTuber 2021 року», Антон Птушкін

ТікТок:
«TikToker 2021 року», Олег Машуковський
«Бренд TikTok 2021 року», МакДональдз
«TikTok Star 2021 року», Надя Дорофєєва
«TikTok Трек 2021 року», NK Elefante
«Контент-мейкер 2021 року», Настя Захандревич

За посиланням можна ознайомитись з детальним розшифруванням голосування та нарахування балів.

Спеціально для NBA авторські нагороди ексклюзивно розробили партнери премії – майстерня Kochut Wood. Партнери вечора – Finlandia та ТМ Джек Деніелс. Генеральний спонсором церемонії став GG Poker. Також партнером була Freedom Finance.

Ведучим церемонії був Володимир Остапчук. Зоряними музичними гостями, які порадували гостей своїми перформансами, стали групи KAZKA та TVORCHI. Окрім блогерів з мільйонною аудиторією, премію відвідала величезна кількість представників шоу-бізнесу, медіа та спорту: Леся Нікітюк, Настя Каменських, Наталія Могилевська, Алла Костромічева, Влад Яма, Андре Тан, Джеррі Хейл, Слава Камінська, Анна Ризатдінова, Ольга Харлан, Альона Альона, Анатолій Анатоліч та Юла.

____________________________________________________________________________________

Про WhyNot? Enot
Про WhyNot? Enot – агентство інфлюенс-маркетингу №1 в Україні за версією IAB*. Компанія має 40 ексклюзивних та 60 партнерських контактів із блогерами, які ведуть свою діяльність на платформах Instagram, TikTok, YouTube, Telegram. За останній рік компанія успішно реалізувала 318 проектів з великими та дрібними брендами.
*IAB (Interactive Advertising Bureau) – некомерційна організація, мета якої – сприйти розвитку інтерактивної реклами в Україні. Входить у міжнародну асоціацію IAB, яка об’єднує учасників ринку інтерактивної реклами. (https://iab.com.ua/)
Більше про премію, склад журі та методологічну оцінку читайте на сайті: https://nba.whynotenot.com/

Рекомендовані статті